Με το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών να έχει ήδη κριθεί, ο Ρόζμπερκ αναδείχθηκε νικητής για 4η φορά φέτος και πρώτη στην πίστα του Μεξικού με σχετική άνεση. Πίσω του ο τρεις φορές πρωταθλητής, πλέον, Χάμιλτον και τρίτος ο Μπότας . Στον πρώτο αγώνα που διεξήχθη στην πίστα των αδερφών Ροντρίγκες από το μακρινό 1992, ο Γερμανός οδηγός της Μερσέντες δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον παρτενέρ του, φτάνοντας πρώτος στην καρό σημαία. Τα ασημένια βέλη δε πιανόταν, ούτε σε αυτόν τον αγώνα με την μάχη για τη νίκη ουσιαστικά να είναι αναμεσά τους. Φαινόταν ότι το ένα πιτ στοπ θα ήταν αρκετό, αλλά είχαν τέτοια διαφορά από τους υπολοίπους και για λόγους ασφάλειας έκαναν και δεύτερο. Ο Χάμιλτον μείωνε τη διαφορά του από τον Ρόζμπερκ και θεώρησε ότι το επιπλέον πιτ στοπ ήταν περιττό, καθώς η φθορά δεν ήταν μεγάλη. Τρίτος στο πόντιουμ για δεύτερη φορά φέτος ο Μπότας, ο οποίος έκλεψε το βάθρο από τον Κβίατ που τερμάτισε 4ος. Άξιο αναφοράς ήταν ένα ακόμη επεισόδιο μεταξύ των Φινλανδών, Μπότας και Ραϊκόνεν με την Γουίλιαμς του πρώτου να στριμώχνεται και να βρίσκει τον τροχό της Φερράρι για πολλοστή φορά φέτος . Αυτή τη φορά, όμως, ο Κίμι ήταν αυτός που εγκατέλειψε και μετά και την εγκατάλειψη του Φέττελ από οδηγικό λάθος (είχε προηγηθεί επαφή με τον Ρικιάρντο που τον οδήγησε σε αλλαγή ελαστικών) κανένα μονοθέσιο της ιταλικής ομάδας δεν είδε καρό σημαία από την Αυστραλία του 2006!
Οι μάχες που περιμέναμε δεν ήρθαν σε μία πίστα σχετικά άγνωστη για όλους. Δυστυχώς, αντί για μάχες στην περίφημη στροφή Περαλτάδα, είδαμε περισσότερο περατζάδα που είπε ο φίλος και συνάδελφος Κ.Μπουλούκης. Το εντυπωσιακό, όμως, ήταν η προσέλευση του κόσμου και ειδικά το τρίτο και κλειστό σημείο της πίστας, το κομμάτι του σταδίου που θύμισε ποδοσφαιρική κερκίδα με το θέαμα να είναι απολαυστικό.
Στον αντίποδα, στην 5η θέση βρίσκουμε τον Ρικιάρντο με την άλλη Ρεντ Μπουλ, 6ο τον Φελίπε Μάσσα, 7ο τον Χούλκενμπερκ με Φορς Ίντια παρομοίως και τον τοπικό ήρωα Σέρχιο Πέρεζ που τερμάτισε 8ος στον εντός έδρας αγώνα και έγινε ο πρώτος Μεξικάνος που βαθμολογήθηκε ύστερα από τον Πέδρο Ροντρίγκεζ το 1970. Στην 9η θέση βρίσκουμε το Φερστάπεν που βαθμολογήθηκε για 5ο σερί αγώνα με τη 10η θέση να κλείνει ο Γκροσζάν με Λότους. Να σημειώσουμε ότι η μεγαλύτερη φετινή τελική σημειώθηκε από την έτερη Λότους-Μερσέντες του Μαλντονάντο που έφτασε τα 366,4 χμ/ω.
Επόμενος αγώνας στη πίστα του Ιντρελάγκος στη Βραζιλία στις 15 Νοέμβρη. Ως τότε μείνετε συντονισμένοι στο Στρίβειν.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
[…] Του Κώστα Μπισδούνη (strivein.gr) […]